Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Meltem tutkuyu bıçaklıcak hapse girecek sonra haluk kafasına sıkacak duygu bu nasıl aksiyon aq dicek asaga atlicak havucta bende tavsan olim kendimi yer yer bitiririm diye düşünüp intihar edecek.iyice saçmaladı dizi. izleyici bu kadar aptal yerine konmaz. herkeste bir gurur herkes bir ketum. kimse kimseye ne birşey soruyor nede söylüyor.

insan kocasını başka bir kadınla görecek ve adama sormayacak yanındaki kimdi diye?! hadi sormadın en yakın arkadaşın gönüle söyle oda yok! bu ayrılık saçmalığı bitmezse izlemeyeceğim. komedi dizisimi izliyoruz gerilimmi anlamadım.Çocuklar Duymasın 14 Ocak 2018

Şaka mı abi bu dizi böyle olmamalı bence..senarist gerçekten neyin kafasını yaşıyo bilmiyorum ama benim en sevdiğim diziyi berbat etti şuan ve benim sevdiğim dizi böyle değildi

Tag(s) : #Çocuklar Duymasın

Share this post

Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: