Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Arkadaşlar bakın unutmayın bunu ilk ben dedim yavuz babasıyla gurur duyacak babası bi ajan annesini öldüren kişiyi bulmak için herşeyi yaptı ve sonra teröristlerin arasında sızdı aslında o bi ajan demedi demeyin yavuzun annesinin intikamını almak için herşeyi gizliyor .sıra muhteşem kusursuz ilerliyor fakat timden şehit verilirse reyting kaybedecek yavuzun yine göreve geleceğini herkes biliyor zaten başrol olduğu için inşALLAH

hafız aksi köşe yapar kurtulur şuan timdeki herkes seviliyor diziden bir tanesi cikarsa reyting düşecektir bana göre final e doğru da yaklaşabilirler senaryo gereği .Hafız sözdeki en mantıklı konuşan tek kişi bence bana göre haksızmıyım arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum birde afız ölürse kötü olur hafızın yerini kimse dolduramaz hafız ölmez inşallah yada gizli göreve de gidebilir.Söz 30. Bölüm

Tag(s) : #Söz

Share this post

Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: